۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

پنج شنبه ، روز بزرگ ، روز سرنوشت ، روز ِ سبز شدن

روز پنج شنبه روز بسیار مهمی خواهد بود.امروز که تمامی اجزای نظام لرزه های موج خروشان مردم را تجربه کرده است برگزاری یک تجمع بزرگ ِ چند میلیونی میتواند تکانی بزرگ را برای تمام ایران ایجاد کند . در آستانه ی تحلیف و تنفیذ الفنون تمام چشمها به مردم دوخته شده است تا بر اساس واکنشها تصمیم نهائی خود را بگیرند.روز پنج شنبه میتواند روز مرگ سیاسی الف نون باشد.

صدا و سیما کورسوئی از نتایج این تکانها را دارد از خود بروز میدهد.
پای منتقدان به تلویزیون باز شده و صداهائی به گوش میرسد.کاملاً با امکان جنگ زرگری بودن و تظاهر و تلاش برای تحمیق مردم موافقم ، اما شرایط در حال طی راهی است که بازگشتن از آن در بسیاری از موارد غیر ممکن است.یک حرکت بزرگ باعث میتواند باعث بروز واکنشی از سوی صدا و سیما گردد.

با توجه به بحرانهای موجود حاکمیت دست به خشونت کور نخواهد زد،چرا که این امر باعث تشدید احساسات مخالفان و جامعه ی بین الملل و همچنین تعمیق اخلافات و شکافهای درونی بوجود آمده خواهد شد ، این امر را نیز نباید از نظر دور داشت که شهادت مرحوم روح الامینی دولت را در مقابل موجی از اعتراضات گسترده قرار داد و تکرار آن موج میتواند منجر به غرق شدن تعداد زیادی گردد که قطعاً رهبر تمایل ندارد جزو آن تعداد باشد .

بروز چنین واکنشهائی از سوی مردم اصلاً از سوی حاکمیت پیش بینی نمیشد و آن حرکتهای عظیم باعث واهمه رهبری شده است که در صورت تداوم آن حرکتها خصوصاً در روز پنج شنبه پروژه ی زیر گرفتن احمدی نژاد که از همینک صداهائی از آن به گوش میرسد وارد فاز اجرائی شده و رهبر بیش از این برای الفنون هزینه نخواهد کرد

بسیار بعید به نظر میرسد که تعداد زیادی حاضر به سوار شدن یا سوار ماندن به خودروی بی ترمز و دنده عقب و فرمان آقای الفنون باشند که چراغش نیز کار نمیکند . در صورت برگزاری اجتماع بزرگی مشابه اجتماع ِآزادیِ و اثبات دوباره ی پایداری و اتحاد مردم در دفاع از خواسته هایشان قطعاً احمدی نژاد و اعوان و انصارش در خودرویشان تنها مانده و در اعماق دره خواهند سوخت.

باید مردم را دعوت به آمدن کرد بدون ذکر نامی از مجوز به مردم بگوئیم بیایند. به همه ، به مادرانمان، به خواهرانمان ، به دوست به همسایه. حتی کودکان و همسرانتان را نیز بیاورید،ما باید آن تجمع عظیم را تکرار کنیم تا کودتا چیان بدانند ما همچنان و تا همیشه هستیم و اجازه نخواهیم داد آینده ی خود و فرزندان و وطنمان را مصادره و تباه کنند.
سبز باشید، مچ بندهای سبزتان را ببندید و در خیابانها به یکدیگر وی نشان دهید ، قرار را به یکدیگر بگوئید و روحیه بگیرید.
یادتان باشد
ما بشماریم
ما سبزیم
ما پیروزیم

۳ نظر:

  1. لطفا تا آنجا که می توانید تبلیغ کنید و بنویسید.
    باید دوستانی را که خیلی با اینترنت کار نمی کنند را هم مطلع کرد.فرصت زیادی نیست .همه باید تلاش کنیم تا موج سبزی ایجاد شود.
    یا علی

    پاسخحذف
  2. از smsغافل نشیم. خصوصا به فامیلامون تو شهرستانها. همه ایران باید بیاد بیرون و میاد. شک ندارم که ما پیروزیم جون ما بیشماریم.

    پاسخحذف