۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

سبز ِ سبزم ریشه دارم

به نظر من انتشار اطلاعیه های آقایان موسوی و کروبی نقطه عطفی است که بار مسئولیت رو در پیشبرد حرکت ملی بین آنان و مردم تقسیم کرد ، آنان تا کنون از حق ما نگذشته اند ، پس ما هم باید دوشادوش آنها و در عرصه ای متفاوت تلاش کنیم . بهتر است به رئیس جمهور منتخب اعتماد کنیم . او کوتاه نیامده است ، اما هر کاری راهی دارد و او راهش را یا می داند یا باید بفهمد .در هر دو حالت در این مقطع ما باید کارمان را شروع کرده ، حرکت مدنی را گسترش داده و آماده تر شویم:
1) بیائید حرف بزنیم . با دوستان ، آشنایان ، مغازه دار ، همسایه ، رفتگر ، کارگر ، راننده ، با آدمای قابل اعتماد و خلاصه با هر کسی که میتونید حرف بزنید و روشنش کنید و روشنتر بشید . به عوام الناس بگید چه خبره تو مملکت و دنیا دست کیه . هر جور هارد کپی رو هر جا که میتونید ، توزیع کنید . مودب باشید و در برابر مخالفانتان بردبار.
2) خودمون رو به هر نحوی شده به همفکرامون نشون بدیم. نشانه ای سبز با خودتون داشته باشید ، (دکمه سبز،خودکار سبز،گیره سر سبز، پارچه سبز،دفتری با جلد سبز ، لباس سبز و ...). به هم بگید سبزید ،این باعث قوت قلب و اتحاد مون میشه . تجمعات زیبای فضای انتخابات رو فراموش نکنید ، ما بیشماریم !
3) پراکنده نشویم ، مهمترین هدفی که الان داره دنبال میشه ایجاد تفرقه و کاهش قدرت مبارزه و اتحاد مردم است،میدونم خیلیها با خیلی از چیزائی که گفته میشه مشکل دارن .همه میدونیم که مشکلات زیاده اما نباید راه و هدف اصلیمون رو فراموش کنیم.اجازه دهید در یک فضای دموکراتیک در مورد مسائل تصمیم گیری کنیم، الان هدف فقط کمک به رئیس جمهور منتخب است، اگر او به جایگاهش برسد. می توانیم فضای دموکراتیک رو ایجاد کنیم.
4) اگه می ترسید اصلاً لازم نیست کاری کنید. فقط هر موقع که دلتون خواست به خیابون بیائید ، مطمئن باشید که امنه چون کسی کاری نمیکنه که شما آسیب ببینید. بنابر این فقط در خیابانها باشید، به پارکها برید،بچه هایتان را برای بازی ببرید ، فکر کنید سیزده بدر است ، غذایتان را هم ببرید، حتی به مکانهای شلوغ نروید ، لذت ببرید اما در منزل نمانید.
5) این توصیه ها و تمام توصیه های دیگری که روشهائی مسالمت آمیز رو تبلیغ میکنند جدی بگیرید و عمل کنید ، هیچ چیز را کودکانه ، کوچک یا بی فایده ندانید ، فراموش نکنید که چه از نطر مذهبی، چه از نظر انسانی و چه از نظر تمام قوانین ملی و بین المللی حق با شماست . از حقتان به سادگی نگذرید چون آینده ی همه ی ما مردم ایران در گرو بیداری اجتماعی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر