۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

تلاشهای همسر حجاریان برای به خانه برگرداندن وی بی نتیجه ماند(طنز)

آقا چیه اینقد شلوغش کردید ؟کدوم زندان؟کدوم شکنجه؟کدوم بازجوی بی رحم؟صدا و سیمای صداقت و راستگوئی تمام ادعاهای ما رو با نشون دادن جلسه ی دوستانه ی دیروز و مصاحبه ی امشب باطل کرد و نشون داد که ابطحی و دیگر دوستانش نه تنها در زندان نیستند بلکه در اقامتگاه تابستانی ویژه ای مشغول خوش گذرونی هستند. اقامتگاهی که هم ماهواره ، هم اینترنت پرسرعت و بدون فیلتر،هم دسترسی به تمام نشریات روز داره و از مهمتر دوستای مهربون و مودبی داره که هر روز واسه اینکه حوصله اش سر نره تشریف میارن و باهاش صحبت میکنن تا دلش نگیره خدا نکرده .
اما چیزی که خیلی واسه من عجیبه اینه که چرا بقیه امکانات رو لو ندادن؟ شواهد و قرائن نشون میده که ابطحی و بقیه حتی به سونای خشک و تر،پزشکهای متخصص،و حتی کارشناسان تغذیه دسترسی دارن. میپرسین چرا این حرفومیزنم؟اولاً من اصولاً باید فکر کنم علت لاغر شدن 18 کیلوئی ابطحی زیاده روی در استفاده از سونا بوده و صد البته تلاش صادقانه ی کارشناس تغذیه ی ایشون(اجرهم عند الله).ثانیاً مگر خبر ندارید تلاشهای همسر سعید حجاریان برای برگردوندن ایشون به منزل بی نتیجه مونده و سعید خان گفته من همینجا جام خوبه،بهم میرسن،دکترش بهتره،غذاش عالیه،بادوستان دور همیم و هر شب حال میکنیم.دلیل بعدیش هم امشب معلوم شد،ندیدید چه جای باصفائی نشسته بودند مصاحبه میکردند؟ندیدی چه دار و درخت و گل و بلبلی بود؟خب شما هم اگه بودی و هر وقت اراده کردی با ویلچر می بردن میچرخوندنت تو اون جنگل سرسبز به آپارتمان برنمیگشتی.
بیشتراز این توضیح نمیدم چون ممکنه بقیه هوس کنن و اونجا شلوغ بشه و آرامش دوستان رو به هم بریزه .بنابر این همینو داشته باشید و دیگه بیشتر از این پشت سر "الفنون" و "سم" و "حشم "غیبت نکنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر